Hoe plaats ik een bestelling? 
Voor onze snelste levering kunt u de bestelling in uw winkelwagen plaatsen en via onze site bestellen en betalen. Uiteraard kunt u ook bestellen via info@trampolineland.nl of 023-3030900 . Echter geldt hier wel een langere verwerkingstijd voor van circa 1 week, waarna u de betaalgegevens zult ontvangen. In onze winkel/ showtuin in Vijfhuizen kan ook besteld en betaald worden. In sommige gevallen kan het product gelijk meegenomen worden. Wilt u liever eerst een vrijblijvende offerte? Deze dan aan via onze offerte pagina.

Is bestellen bij Funty veilig?
Bestellen bij Funty is erg veilig en betrouwbaar. Wij zijn aangesloten bij Trusted shops waardoor u zonder zorgen een bestelling kan plaatsen. U kunt, door onze aansluiting, gebruik maken van kopers bescherming tot €. 2500,- Tevens kunt u onze reviews van Trusted shops lezen waaruit blijkt dat onze meeste klanten erg tevreden zijn over hun bestelling en levering waarbij wij een uitstekende beoordeling krijgen. Verder zijn wij in het bezit van een thuiswinkel waarborg certificaat. Dit betekent onder andere dat u veilig kunt betalen, uw privacy gewaarborgd blijft en altijd 14 dagen bedenktijd heeft. U kunt gebruik maken van een onafhankelijke geschillencommissie en u wordt ondersteund door de consumentenbond.

Hoe kan ik betalen?
Er zijn diverse betaalmogelijkheden bij onze webshop. Op dit moment kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: Ideal, Mastercard, Visa, Paypal, American Express, Bank overboeking vooraf, Afterpay en Leveren onder rembours. Wanneer u kiest om de bestelling te laten versturen via Rembours (betalen bij afleveren) wordt hier een toeslag voor gerekend. Uiteraard kunt u ook kiezen om de bestelling bij ons op locatie af te rekenen. Dit kan via pinnen of contant. Let er op dat wij geen producten versturen zonder dat wij een betaling van u hebben ontvangen, met uitzondering van afterpay en rembours. Helaas kunnen wij hierop geen uitzondering maken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Uw bestelling kunt u annuleren via ons retourbeleid. Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen, is uw bestelling waarschijnlijk nog niet verstuurd. Is uw bestelling al onderweg? Dan kunt u bij aflevering het pakket weigeren, zodat het automatisch naar ons retour komt. Graag ook bij deze situatie melden via ons retourbeleid en aangeven dat u het pakket heeft geweigerd. Zodra het pakket dan bij ons retour is zullen wij zo snel mogelijk het geld terugboeken op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Hoe kan ik producten ruilen of retourneren? 
Uw bestelling kunt u retourneren of ruilen via ons retourbeleid. Daarna ontvangt u van ons de volledige retour procedure. Let hierbij wel op dat wij de verzendkosten heen op ons nemen maar de retour kosten zijn voor u zelf.

Hoe kan ik een bestelling die ik al heb geplaatst wijzigen?
Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen is uw bestelling waarschijnlijk nog niet verstuurd en kan uw bestelling in veel gevallen nog gewijzigd worden. Mail naar info@trampolineland.nl, vermeld uw ordernummer, voor- en achternaam en uw wijziging zodat wij de bestelling kunnen aanpassen. Als hier een bijbetaling voor nodig is zal dit bijbetaald moeten worden voordat wij het product zullen versturen. Wanneer er een terugbetaling plaats dient te vinden zullen wij dit zo snel mogelijk doen op de rekening waar de order mee betaald is. 

Is er korting mogelijk?
Op onze site hebben wij altijd concurrerende prijzen. Uiteraard hebben wij ook tijdelijke acties lopen. Echter is het voor ons van tevoren vaak onbekend wanneer een actie start of eindigt.