Klachten

Uiteraard doen we ons uiterste best om u tevreden te houden.

Indien u onverhoopt toch een klacht heeft, over uw product of onze dienstverlening zoals de bezorgdienst, kunt u dat met onderstaand formulier melden, of stuur een email naar info@trampolineland.nl het is ook mogelijk om eerst te bellen 085-2010082. Dan doen we er alles aan om de klacht te bekijken en op te lossen waar mogelijk.

Wij reageren normaal gesproken inhoudelijk binnen 1 a 2 werkdagen, maximaal 14 dagen tijdens drukte of feestdagen. U krijgt een ontvangst bevestiging en uw melding wordt dan spoedig in behandeling genomen.
Vermeld bij uw bericht aub het ordernummer / factuurnummer of de naam en postcode waarmee u besteld hebt zodat uw melding sneller verwerkt kan worden.

Meld een probleem

 Foto waarop duidelijk de klacht te zien is

 

 

"Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u dit aan ons laten weten zodat we u tevrede kunnen maken en u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/."