• Gratis verzending vanaf 49 euro
  • Bezorging waar en wanneer je wilt
  • Bestel nu, betaal achteraf
Winkelwagen (0)

Wat zijn de verzendkosten?

Alle* bestellingen boven de €. 49,- worden gratis bij u thuisbezorgt.

Bij bestellingen tot €. 48,99 wordt er €. 4,95 verzend- en verwerkingskosten berekend.

* Wanneer u ervoor kiest om de bestelling onder rembours te laten leveren rekenen wij €. 14,99 rembourskosten. Let er hierbij op dat er dan mogelijk een langere levertijd zit op het bestelde product.

* Bij levering op de Waddeneilanden geldt voor pakketten tot 30 kg geen extra toeslag. Bij pakketten zwaarder dan 30kg zal een toeslag worden berekend van €. 49,- (wordt na overleg in rekening gebracht en bevestigd)

Wat is de levertijd?

De levertijden staan bij elk product individueel aangegeven. In 99% van de gevallen zullen wij die levertijd ook kunnen waarmaken. U ontvangt een verzendbevestiging zodra het product verstuurd wordt. Meestal geldt bij een product met een verwachte levertijd van 1 a 2 werkdagen dat wanneer de bestelling voor 12.00uur bij ons binnen is, hij dezelfde werkdag nog verstuurd worden en de volgende werkdag wordt geleverd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij producten met een verwachte levertijd van 1 a 2 werkdagen geldt in de meeste gevallen dat wanneer de bestelling en betaling voor 12.00u bij ons binnen is het pakket dezelfde werkdag nog verstuurd wordt en de volgende werkdag geleverd wordt. De bezorgdienst kan op werkdagen tussen 7.00 uur en 19.00 uur bij u langskomen om de bestelling te leveren.

Let wel, er zijn uitzonderingen. Bij producten met een langere levertijd, zal de bezorging ook later plaats vinden.

U ontvangt meestal een verzendbevestiging op de dag dat de zending het magazijn verlaat. Via de verzendbevestiging ontvangt u een track en trace waarin u uw zending kunt volgen.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

Wanneer u producten heeft besteld van verschillende merken kan het zijn dat ze verstuurd worden vanaf verschillende verzenddepots. Hierdoor is het mogelijk dat u de producten via verschillende bezorgdiensten en verschillende tijden ontvangt. Wij doen ons uiterste best om alles wel op één dag te leveren. U ontvangt hierbij ook verschillende verzendbevestigingen.

Bij een bestelling van producten van hetzelfde merk wordt het doorgaans vanuit hetzelfde verzenddepot verstuurd en ontvangt u de producten tegelijk. U ontvangt hiervan dan ook maar één verzendbevestiging.

Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?

Onze producten worden over het algemeen in Nederland én België bezorgt voor onze standaard verzendtarieven.

Wilt u buiten deze landen uw product bezorgd hebben dan kunt u dit zelf bijvoorbeeld regelen via Boekuwzending.nl. Hiervoor heeft u de afmeting en gewicht van het pakket nodig. Dit staat meestal vermeld bij elk individueel product.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

In onze bestelpagina kunt u via een kalender kiezen op welke dag u uw bestelling wenst te ontvangen. Uiteraard zullen wij ons best hiervoor doen om dit te laten plaatsvinden.

Let hierbij wel op dat u een keuze kunt maken vanaf twee dagen na de bestelling. Normaal wordt de bestelling zo snel mogelijk, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd, tenzij anders aangegeven bij een product.

Kan ik mijn bestelling ook in het weekend ontvangen?

Op dit moment kunnen wij weekend levering nog niet standaard aanbieden.

Bij kleine pakketten, tot 15kg en tot 80 cm, kan er soms door DHL of DPD op zaterdag gratis bezorgd worden. Dit geldt echter niet altijd.

Grotere producten kunnen wij tegen een meerprijs soms ook op zaterdag leveren. De kosten hiervan variëren van €. 15,- tot €. 50,- euro en is afhankelijk van het bestelde product. Wilt u hier gebruik van maken neem dan contact op met onze klantenservice info@trampolineland.nl. We helpen u dan graag verder

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code?

Wellicht is uw zending nog niet verwerkt bij de bezorgdienst. Meestal is uw zending pas ‘s avonds na 18.00uur gescand en dus vanaf dat moment pas actief. Heeft u na 2 werkdagen nog geen bestelling ontvangen en ziet u nog steeds deze melding, neem dan contact op met onze klantenservice: info@trampolineland.nl We helpen u dan graag verder.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

In onze bestelpagina kunt u kiezen om “verzenden naar hetzelfde adres” uit te vinken waarna u een alternatief bezorgadres kunt invullen. Zo krijgt u een factuuradres en een ontvangstadres. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Als ik niet thuis ben, wat gebeurt er dan met mijn bestelling?

Bij kleinere pakketten, lichter dan 30kg, wordt er vaak ook bij de buren geprobeerd om het pakket af te leveren. Dit is de bezorger echter niet verplicht. Indien gewenst kunt u een briefje op de deur hangen waarbij u aangeeft dat de bezorger het pakket bij uw buren mag afleveren. Dit zal de bezorger meestal doen.
Lukt het onverhoopt toch niet dan zal de bezorger de volgende werkdag nog een keer langskomen. Wanneer het dan weer niet lukt zal het pakket naar een afhaaldepot verstuurd worden, waarna het een week lang door u opgehaald kan worden. U ontvangt hier meestal een briefje van in de bus of dit is te lezen in uw track en trace bericht. Wanneer het pakket niet wordt afgehaald komt het pakket retour naar het verzenddepot.

Grote pakketten zwaarder dan 30kg worden met zwaar transport verstuurd. Hiervoor hebben wij een handtekening nodig voor ontvangst. Doordat dit een zwaar product is zal dit niet standaard bij de buren worden aangeboden. Indien gewenst kunt u een briefje op de deur hangen waarbij u aangeeft dat de bezorger het pakket bij uw buren mag afleveren. Er is hierbij een handtekening vereist.

Het is belangrijk dat er iemand aanwezig is op de aangegeven bezorgdag om het grote/zware pakket aan te nemen. Wanneer dit echt niet mogelijk is vragen wij u minimaal één dag voor levering contact met ons of de bezorgdienst op te nemen zodat er een andere planning gemaakt kan worden.