Mag ik een cookie? De website neemt cookies om goed te functioneren. De webshop gebruiker is het ermee eens dat we cookies nemen. - Meer informatie - VERBERG DIT BERICHT

Klantenservice

Klantenservice

Wij vinden het belangrijk om goede klantenservice te verlenen voor zowel nieuwe als bestaande klanten. U kunt een aanvraag voor een oplossing, het melden van een probleem, klachtmelding of over onze dienstverlening zoals de bezorgdienst op diverse manieren aan ons doorgeven zoals bellen via de telefoon op 023-3030909, appen via de whatsapp; 0233030900, of via email info@trampolineland.nl .Vermeld bij uw bericht aub het ordernummer / factuurnummer of de naam en postcode waarmee u besteld hebt zodat uw melding sneller verwerkt kan worden. In de meeste gevallen proberen wij binnen 1 werkdag te reageren op uw vraag, melding of klacht. Houdt u aub rekening met de eventuele drukte waardoor een reactie soms iets langer op zich kan laten wachten. 

'' Was elke klantenservice maar zo goed als de Funty klantenservice! ''

Garantie

Op de garantie pagina leggen we uit hoe u aanspraak kunt maken op eventuele fabrieksgarantie. De garantie geldt vanaf de leveringsdatum en is toepasbaar op fabricagefouten. Dit houdt in dat er geen garantie wordt gegeven op slijtage. Om de garantie aan te kunnen vragen hebben wij in veel gevallen is er ook een duidelijke foto van het probleem nodig om (op afstand) het probleem te kunnen laten beoordelen door de technische dienst en de oplossing zo snel mogelijk te kunnen bieden.

Leveringsproblemen

Bij een eventueel probleem of klacht bij ontvangst van de goederen kunt u dit altijd melden via het formulier onderaan deze pagina of stuur een mail om de afhandeling van de zending soepel te laten verlopen. Het beste is om het product te controleren bij ontvangst voordat u tekent. Zodra u een product met een defect alsnog in gebruik neemt ontstaat twijfel bij de technische dienst, het transportbedrijf en de verzekering. (Indien er geen schade te zien is aan de buitenkant van de verpakking kunt u gerust tekenen voor ontvangst.)

Producten ruilen of retourneren

Bevalt een product toch niet of heeft u toch de verkeerde maat, kleur of type gekocht? Dan heeft u na ontvangst van uw bestelling bij ons altijd 30 dagen bedenktijd en bieden wij u 100% tevredenheidsgarantie. U mag de retour dan hier aanmelden. Vevolgens krijgt u bericht van ons over de retourprocedure. Wanneer het product in goede orde bij ons retour is ontvangen kunt u ervoor kiezen om een ander product te bestellen. Indien u kiest voor terugbetaling, dan zal het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat de retour bij ons is geleverd, worden teruggestort op de rekening waar de bestelling mee betaald is.

 Kijk bij de pagina ruilen en retourneren voor meer informatie en voorwaarden.

Onderdelen nabestellen

Onze degelijke producten gaan bijna nooit zomaar stuk. Uiteraard kan er in de loop der jaren wel slijtage ontstaan en om het product dan nog veilig te houden kunt u ervoor kiezen om onderdelen te vervangen. Tevens kan er ook schade zijn ontstaan door bijvoorbeeld forcering, een ongelukje of bijvoorbeeld zware wind bij tafeltennistafels buiten, bij brandschade of een andere oorzaak, dan zijn  ook de meeste onderdelen van onze producten leverbaar tegen een goede prijs.

Omdat de meeste onderdelen heel specifiek per product zijn kunnen wij ons voorstellen dat u er zelf niet uitkomt. Om uw product zelfstandig te vinden raden wij u aan zoveel mogelijk gegevens over het oorspronkelijke product te verzamelen en vergelijk in onze webshop. Zo komt u meestal tot het juiste product. Komt u er zelf toch niet uit dan kunt u natuurlijk contact opnemen met een van onze medewerkers op de klantenservice via bijvoorbeeld het volgende formulier. Soms passen onderdelen van andere merken ook op uw product maar bekijk dit eerst goed voordat u besteld. Als u twijfelt kunt u dit uiteraard navragen bij een van onze medewerkers. 

Service onderdelen

Staat uw product niet vermeld in onze webshop? Soms heeft u, om het juiste onderdeel te kunnen bepalen, de handleiding nodig. Het artikelnummer en serienummer kunt u deze handleiding terug vinden zodat u nog makkelijker kunt bepalen welk onderdeel voor u geschikt is. Bij het originele product wordt standaard een handleiding geleverd waarin u dit kunt terug vinden. Samen met het item-nummer en een omschrijving van het onderdeel, eventueel met een foto kunnen wij voor u de prijs en levertijd opvragen. 
Heeft u geen handleiding meer? 
De handleiding van de meeste aangeboden producten kunt u bij ons opvragen of downloaden via de pagina handleidingen, of zoek deze in de zoekbalk bovenin het scherm. Een onderdeel kunt direct aanvragen via ons onderdelen formulier 

Kunt u niet vinden wat u zoekt?

Heeft u toch nog andere vragen dan kunt u altijd een kijkje nemen bij onze veel gestelde vragen pagina. Hier staat veel informatie om u verder op weg te kunnen helpen. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met een van onze medewerkers. Zij staan graag voor u klaar om u te helpen met al uw vragen, opmerkingen of problemen. Ze zullen dan zorgdragen voor een passend en coorect antwoord.
 

 

Klantenservice Contacteer ons