Voor een vlotte afhandeling van een probleem kunt u deze hier aanmelden.
We vinden het vervelend dat er wat aan de hand is met één van de door ons geleverde producten.
Wanneer u onderstaand formulier zo volledig mogelijk invult met uw bestelgegevens en een foto waarop het probleem duidelijk te zien is,
dan nemen we de aanvraag voor oplossing een direct in behandeling en zorgen voor een zo snel mogelijke en correcte afhandeling van het probleem.
Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw bericht
Hierboven kunt u klikken op "bestand kiezen'' om uw foto, waarop duidelijk het probleem te zien is toe te voegen.
"Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u dit aan ons laten weten zodat we u tevrede kunnen maken en u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/."